Zysk operacyjny wyniósł 34,23 mln zł wobec 36,03 mln zł zysku rok wcześniej. Zkorygowany zysk EBITDA w tym czasie wzrósł o ok. 11% r/r do 91,0 mln zł.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 176,93 mln zł w I kw. 2013 r. wobec 162,95 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I kw. 2013 r. wyniósł 20,92 mln zł wobec 13,20 mln zł zysku rok wcześniej.

Z usług Multimedia Polska korzystało na koniec marca 2013 r. łącznie ok. 825 tys. klientów, z czego ok. 407,1 tys. było użytkownikami co najmniej dwóch usług (spośród telewizji, internetu i telefonu), a ok. 120,4 tys. to abonenci Triple Play (wszystkich trzech usług łącznie). Na dzień 31 marca 2013 r. spółka dostarczała ok. 1,78 mln usług (wzrost o 15,1% r/r).

Reklama

ARPU spadło w I kw. br. do 68,7 zł z 69,3 zł kwartał wcześniej. W I kw. 2012 r. wskaźnik ten wynosił 71,7 zł, podała spółka w prezentacji wynikowej.

Multimedia Polska to drugi co do wielkości dostawca telewizji kablowej w Polsce.