"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - sierpień 2014 roku wyniosła około 271,6 mln zł i była wyższa o około 9,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 18,9 mln zł i były wyższe o ok. 17,2% r/r.

"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - sierpień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 145,3 mln zł i była wyższa o około 8,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy dalej w materiale.

>>> Czytaj też: Budimex zbuduje sklep IKEA w Bydgoszczy za 34,6 mln zł netto

Reklama

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły ok. 13,4 mln zł i były wyższe o ok. 4,3% r/r. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - sierpień 2014 roku w tym segmencie wyniosła ok. 101,2 mln zł i była wyższa o około 6,7% r/r.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.