Informacja ta została potwierdzona w dwóch niezależnych źródłach. - Jeronimo Martins zdaje sobie sprawę, że wcześniejsze dynamiki Biedronki będą bardzo trudne do osiągnięcia w kolejnych okresach. Nawyki zakupowe Polaków się zmieniają. Dlatego szuka nowego impulsu i takim ma być nowy koncept delikatesowy, który będzie rozwijany na zasadzie "być jeszcze bliżej klienta" - powiedziało ISBnews źródło.
Według naszych informacji, projekt ten zakłada powstanie nowego koncept sklepów z nową nazwą i logo. - Według zamierzeń Biedronki, nowa sieć ma być pozycjonowana podobnie jak Fresh Market - powiedziało źródło ISBnews.
W nowym formacie mają znaleźć się m.in. bogatsza niż w obecnej sieci "piwniczka" z alkoholami oraz obsługowe stoisko z mięsem, jak dowiedziało się ISBnews. Wcześniej Jeronimo sygnalizowało, że rozważa wejście w nowy segment handlowy.
Wiosną br. ówczesny dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka Tomasz Suchański mówił agencji ISBnews, że sieć Biedronka nie zwolni tempa i będzie nadal dynamicznie się rozwijać. Ewentualne nasycenie Biedronkami w Polsce z pewnością nie nastąpi przez najbliższych kilka lat.
Jak informował wówczas, firma prowadzi też projekt związany z uruchomieniem placówek partnerskich w mniejszych miejscowościach, liczących 2-4 tys. mieszkańców. Podkreślał jednak, że nowe projekty - zarówno placówki partnerskie, jak i mniejsze sklepy - będą jedynie wzmocnieniem i uzupełnieniem naszej ekspansji
Jeromino Martins to portugalska grupa działająca w sektorze FMCG. Grupa jest właścicielem 2500 sklepów Biedronka, 14 centrów dystrybucyjnych oraz ponad 110 placówek sieci aptek i sklepów kosmetycznych hebe. Zatrudnia łącznie ponad 55 000 osób. Jej plany przewidują osiągnięcie 3000 sklepów pod marką Biedronka w 2015 r.
>>> Polecamy: Zobacz jaki kierunek powinni obrać polscy eksporterzy