"Sytuacja rynkowa jest bardzo sprzyjająca. Mamy wypełniony portfel zamówień na 'dużą' produkcję. Oczekujemy podtrzymania dwucyfrowej dynamiki przychodów w całym roku" - powiedziała Hongyan Dai podczas spotkania z dziennikarzami.

"W drugim półroczu oczekujemy pierwszych zamówień od klienta z USA dzięki partnerstwu z AST. Chcemy również podwoić nasz biznes w Indiach. Dotychczas w tym roku sprzedaliśmy pięć linii" - dodał członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży Kaida Xie.

Według słów Hongyan Dai, na inwestycje w tym roku spółka potrzebuje ok. 100 mln RMB, ale brakuje jej ok. 50 mln RMB.

"Rozważamy pozyskanie finansowania poprzez emisję akcji w zależności od warunków rynkowych i kursu akcji. Alternatywnie możemy jednak zdecydować o spowolnieniu tempa inwestycji" - wskazała dyrektor finansowy Peixin.

Reklama

Jak wskazała, projekt nowego zakładu produkcyjnego został rozpoczęty,ale spółka jeszcze czeka na ostateczne pozwolenie na budowę. Firma szacuje, że nakłady inwestycyjne na lata 2014-2015 kształtują się na poziomie 330 mln RMB, z czego fabryka to 162 mln RMB, a park maszynowy 140 mln RMB.

Według prezentacji, capex na park maszynowy w II półroczu szacowany jest na 45 mln RMB i 95 mln RMB w 2015. Inwestycje w fabrykę szacowane są na 114 mln RMB w II półroczu bieżącego roku i 48 mln RMB w 2015. Szacowane nakłady na badania sięgają łącznie 25 mln RMB.

Peixin Group jest producentem maszyn do produkcji artykułów higienicznych codziennego użytku. Sprzedaje swoje produkty pod marką "Peixin". Dzielą się one na cztery główne kategorie: maszyny do produkcji pieluch, maszyny do produkcji podpasek, maszyny do produkcji chusteczek higienicznych i inne maszyny. Zakład produkcyjny Peixin znajduje się w Quanzhou, w prowincji Fujian w Chinach. Peixin zadebiutował na warszawskiej giełdzie w październiku 2013 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 59,41 mln euro w 2013 r.