"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - wrzesień 2014 roku wyniosła około 302,4 mln zł i była wyższa o około 9,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Spółka poinformowała jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wzrosły we wrześniu o ok. 5,8% r/r do ok. 16,6 mln zł, zaś od początku rok odnotowały wzrost o ok. 8,6% r/r i wyniosły ok. 161,9 mln zł.

"Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 11,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2013 roku o około 7,0 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - wrzesień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 112,7 mln zł i była wyższa o około 6,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy dalej.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

Reklama