"We wrześniu 2014 r. programowa i promocyjna ofensywa największych kanałów spowodowała odpływ widowni ze stacji tematycznych. Stopklatka TV również zanotowała spadki oglądalności, choć łagodniejsze niż wiele innych kanałów. Wrześniowa średnia minutowa oglądalność (AMR) wyniosła 45,3 tys. widzów w wieku 4+ i przeszło 19 tys. widzów z grupy komercyjnej (16-49), co w porównaniu z sierpniem 2014 r. oznaczało spadki o odpowiednio 18% i 16%. Pozwoliło to na zdobycie 0,76% średniego miesięcznego udziału w widowni 4+ i 0,82% w grupie komercyjnej" – czytamy w komunikacie.

"Warto jednak zauważyć, że Stopklatka TV jeszcze w tym samym miesiącu zaczęła odrabiać straty - w ostatnim tygodniu września (23-30 IX) średni udział stacji w widowni komercyjnej przekroczył 1%. Dobrym sygnałem pomimo korekt w liczbie widzów jest także stabilny średni czas oglądania Stopklatki TV: dla grupy komercyjnej wyniósł on we wrześniu 24'47", przy sierpniowej średniej 25'01" - czytamy dalej.

Pod koniec września Stopklatka zawarła z Warner Bros. International Television Distribution Inc. umowę na udzielenie praw do rozpowszechniania na terytorium Polski wskazanych w umowie tytułów filmowych w ramach bezpłatnej naziemnej telewizji cyfrowej z równoczesną reemisją w sieciach kablowych i satelitarnych oraz IPTV.

Stopklatka TV wystartowała w marcu 2014 r. Jest to pierwszy polski kanał filmowy, nadawany drogą naziemną. Jego produkcją i dystrybucją zajmują się Stopklatka S.A., Kino Polska TV S.A. i Agora S.A.

Reklama