„Zakup radia i wieloplatformowy projekt 'Muzo' wpisują się w naszą strategię bycia liderem rozrywki w Polsce, realizowaną poprzez tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści. Teraz także w obszarze muzyki nasi klienci będą mieli dostęp do swoich ulubionych utworów zarówno w domu, jak i poza nim, na dowolnie wybranym urządzeniu" – powiedział Libicki, cytowany w komunikacie.

Muzo.fm, które 20 października zastąpi radio PiN, to rozgłośnia regionalna dostępna w 11 największych miastach w Polsce, a w jej zasięgu znajduje się ok. 5 mln słuchaczy. To nowy muzyczny projekt o profilu popowo-rockowym tworzony wspólnie z zespołem telewizji Muzo.tv. Radiem kieruje Marcin Bisiorek, jednocześnie szef telewizji Muzo.tv.

„To nasze kolejne, po uruchomieniu kanału Muzo.tv, przedsięwzięcie w obszarze muzyki, dzięki któremu tworzymy zintegrowany i kompleksowy projekt muzyczny „Muzo" na wszystkich platformach dystrybucji treści: telewizji, radia i Internetu" – dodał członek Zarządu Telewizji Polsat Maciej Stec, cytowany w komunikacie.

Cyfrowy Polsat i Polkomtel to zintegrowana grupa medialno-telekomunikacyjna kontrolowana przez Zygmunta Solorza Żaka.

Reklama