„Cieszymy się z dużego zainteresowania inwestorów naszymi akcjami, na tak trudnym rynku jak obecnie. Pomimo małej wartości oferty publicznej, popyt na akcje kilkukrotnie przekroczył podaż" – powiedział Dworczak, cytowany w komunikacie.

Spółka oferowała inwestorom 1 mln akcji nowej serii D i wszystkie zostały objęte. Ostatecznie inwestorom instytucjonalnym przydzielono 920 tys. akcji a indywidualnym 80 tys.

„Pozyskane przez nas środki zostaną przeznaczone na inwestycje, które przełożą się na wzrost wartości dla wszystkich akcjonariuszy" – zaznaczył wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.

Spółka planuje m.in. dalszą rozbudowę sieci sprzedaży a także rozwój sklepu internetowego i inwestycje w logistykę.

Reklama

>>> Czytaj też: Cena emisyjna akcji w ofercie publicznej CDRL została ustalona na 14,90 zł

Od 2011 r. na rynku Catalyst były notowane obligacje spółki, które 7 października br. zostały spłacone.

W I połowie 2014 r. Grupa CDRL zanotowała 71,7 mln zł przychodów oraz 6,1 mln zł zysku netto, wobec 65,4 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty w analogicznym okresie 2013 r. W swojej historii spółka zawsze odnotowywała roczny zysk zarówno na poziomie operacyjnym, jak i wyniku netto.

W prospekcie spółka przedstawiła prognozę wyników na cały 2014 r. Zgodnie z nią skonsolidowany zysk netto wyniesie 10,868 mln zł i będzie wyższy o 258,2% od osiągniętego w poprzednim roku. Wynik EBITDA ma wzrosnąć o 81,3% do 18,448 mln zł a przychody o 7,2% rok do roku do 159,386 mln zł.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Zdobyła wiodącą pozycję na rynku polskim oraz w Europie Środkowo-Wschodniej, a także działa w krajach poza Unią Europejską. Sklepy Coccodrillo znajdują się na czterech kontynentach, m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach czy Brazylii.