"'Real Boxing' znalazł się w gronie kilkudziesięciu gier które, dostępne są na set top boxie (przystawce telewizyjnej do domowej rozrywki). Urządzenie produkowane przez ZTE jest już w sprzedaży i trafi w tym roku do ponad 100 mln użytkowników. Jest ono napędzane przez wydajny procesor Nvidia Tegra 4 - Współpraca z The9 perfekcyjnie wpisuje się w realizację naszej strategii poszukiwania nowych, niezależnych kanałów dystrybucji, dostosowywania się do nowych trendów na rynku gier i sukcesywnej ekspansji na rynki azjatyckie" - powiedział prezes Vivid Games Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.

Każdy z użytkowników Fun Box będzie mógł pobrać darmową wersję "Real Boxing". "Model Free2Play jest na rynkach azjatyckich najbardziej efektywny. Ale najważniejsze, że znaleźliśmy się w gronie bardzo małej liczby gier dostępnych dla ponad 100 mln użytkowników" - tłumaczy Kościelny.

Spółka podkreśla, że porozumienie z The9 to pierwszy poważny krok Vivid Games w Azji. "Od wczoraj jesteśmy na targach branżowych G-Star w Korei Południowej, gdzie spotykamy się wieloma partnerami z regionu. Prowadzimy wiele rozmów związanych z dystrybucją naszych gier, które w najbliższym czasie zaowocują nowymi umowami" - zapowiada prezes.

Kościelny informował niedawno, że Vivid Games planuje premierę gry "Real Boxing 2" na przyszły rok, ponadto na początku przyszłego roku przedstawi szczegóły swojej strategii rozwoju.

Reklama

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". W czerwcu 2012 r. Vivid Games zadebiutował na rynku NewConnect. W ubiegłym roku przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 8 mln zł (wzrost o 68%), spółka wypracowała 0,72 mln zł zysku netto (wzrost o 65%).