"To był dobry kwartał i rynek też był dobry. Przychody w tym okresie wzrosły o 22% r/r. Zanotowaliśmy progres we wszystkich segmentach w których jesteśmy aktywni" - powiedział Bang-Jensen podczas spotkania z dziennikarzami.

Przychody z użycia wyniosły w tym okresie 927 mln zł (wzrost o 22% r/r), a po 12 miesiącach narastająco 3,36 mld zł, wzrost o 21% r/r.

Jak wskazał prezes operatora, EBITDA w III kw. wzrosła o 2% r/r i była w minionym kwartale pod wpływem znaczących wydatków na pozyskanie klientów. Marża EBITDA wyniosła 24%, oczekiwana poprawa w kolejnych kwartałach. Po 12 miesiącach narastająco skorygowana EBITDA wyniosła 994 mln zł, co oznacza wzrost o 44% w porównaniu z poprzednimi 12 miesiącami.

Play osiągnął ponad 63% pokrycia siecią LTE, a ta technologia osiągnęła 40% ruchu w sieci operatora.

Reklama

Play miał 11,8 mln klientów na koniec IX, chce dynamicznie pozyskiwać nowych

P4 - operator sieci Play - osiągnął 11,8 mln klientów na koniec września (wzrost o 1,5 mln w porównaniu rok wcześniej), z czego 46,3% stanowi postpaid, poinformował prezes Jorgen Bang-Jensen. Operator będzie intensywnie inwestował w dalsze pozyskiwanie klientów.

"W III kw. ponieśliśmy znaczące wydatki na pozyskanie klientów, szczególnie kontraktowych, co oznacza że pozyskujemy głównie użytkowników z wysoką wartością. -W kolejnych kwartałach inwestycje w akwizycję klientów będą utrzymane" - powiedział Bang-Jensen podczas spotkania z dziennikarzami.

Jak wskazał, że kluczowy dla Play jest wzrost przychodów, który można osiągnąć poprzez zwiększanie bazy klientów i poprawę ARPU.

Udział rynkowy Play sięgnął 20,6% (wzrost o 2,2 pkt proc.), co prezes P4 ocenił jako jeden kluczowych osiągnięć (milestone) w tym czasie.

W segmencie przenoszonych numerów Play utrzymuje ponad 50% udział rynkowy już 22 miesiąc z rzędu.