CDRL chce otworzyć w przyszłym roku ok. 15 sklepów w Polsce, a także kilkanaście sklepów w krajach poza Unią Europejską.

"Teraz robimy badanie rynku, a w pierwszym półroczu 2015 będą zapadać decyzję o wejściu na nowe rynki. Przyglądamy się takim krajom, jak Niemcy i kraje Beneluksu. Efekty będą w II połowie przyszłego roku" - powiedział Przybyła dziennikarzom.

Dodał, że w tych krajach spółka rozważa obecność wyłącznie w dużych sklepach wielobranżowych, w postaci "wysp". Nie zamierza natomiast otwierać sklepów monobrandowych ze względu na nasycenie rynki i wysokie koszty otwarcia.

W przyszłym roku CDRL otworzy ok. 15 sklepów w Polsce - zarówno własnych, jak i franczyzowych, kilkanaście sklepów w krajach poza Unią Europejską, a także kilka w państwach UE, w których już działa.

Reklama

"Na ten rok planowaliśmy, że będziemy mieli 219 sklepów w Polsce, dziś mamy 209 i otworzymy jeszcze 5-6 sklepów do końca roku. Zakładamy, że w przyszłym roku to będzie minimum 15 otwarć tak, aby osiągnąć pułap 230 w Polsce. Liczba sklepów otwieranych w 2015 roku poza krajami Unii Europejskiej będzie wyższa niż zaplanowana w Polsce, ale jeszcze nie wiemy ile to będzie"- powiedział Przybyła.

Na koniec III kwartału br. CDRL posiadało 350 sklepy, w tym 205 w Polsce, 122 w krajach należących do UE, 23 sklepy poza UE.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Zdobyła wiodącą pozycję na rynku polskim oraz w Europie Środkowo-Wschodniej, a także działa w krajach poza Unią Europejską. Sklepy Coccodrillo znajdują się na czterech kontynentach, m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach czy Brazylii. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.