Tauron Polska Energia podpisał umowę sponsoringową z Agencją Rozwoju Miasta Kraków i zostanie sponsorem tytularnym stadionu Kraków Arena, poinformowali przedstawiciele instytucji i spółki.

Umowa została podpisana na trzy lata z możliwością przedłużenia na dalsze dwa lata. Zaczynając od lutego, hala będzie nosić nazwę Tauron Arena Kraków. W ciągu kilku tygodni w mieście i w obiekcie pojawią się nowe oznakowania związane z systemem identyfikacji wizualnej sponsora, napisano w komunikacie.

"Cieszymy się, że polska, duża marka pojawi się w nazwie naszej hali. Czeka nas wiele najwyższej rangi wydarzeń sportowych i kulturalnych, które odtąd będą się odbywać w Tauron Arenie Kraków. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca potrwa wiele lat, a Tauron będzie zadowolony z efektywności tej umowy" - powiedział prezes Agencji Rozwoju Miasta Kraków Zbigniew Rapciak, cytowany w komunikacie.

"Tauron Arena Kraków, będzie przyciągać każdego roku setki tysięcy osób i liczymy, że ten projekt utrwali znajomość marki Tauron i przyczyni się do jej umocnienia, co z kolei przełoży się na wymierne korzyści sprzedażowe . Nie bez znaczenia jest również fakt, że Kraków to jedno z największych miast na obszarze dystrybucyjnym grupy Tauron, a tym samym znaczące skupisko naszych klientów" - dodał dyrektor departamentu komunikacji rynkowej i PR Tauronu Paweł Gniadek.

Umowa gwarantuje Tauronowi możliwości ekspozycyjne wewnątrz i na zewnątrz hali, a także pozwala na korzystanie z infrastruktury obiektu. Spółka otrzymała również prawo do organizacji własnych wydarzeń na terenie Areny.

Reklama

Tauron Polska Energia S.A. jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wydobyciem węgla, wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii. Grupa obejmuje swoim działaniem 18% powierzchni kraju i jest jednym z największych podmiotów gospodarczych w Polsce. W skład grupy wchodzą m.in. Tauron Wytwarzanie, Tauron Dystrybucja, Tauron Sprzedaż, Tauron Obsługa Klienta, Tauron Wydobycie, Tauron Ekoenergia oraz Tauron Ciepło.