Briju ma podpisane umowy na kilkanaście nowych lokalizacji sklepów, w tym w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu, podała spółka. Briju podtrzymuje plan powiększenia własnej sieci sprzedaży ma o co najmniej 20 salonów w 2015 r.

W marcu zostanie otwarty sklep w Elblągu, a w połowie kwietnia pierwsza lokalizacja w Warszawie - w Centrum Handlowym Sadyba Best Mall.

"Warszawska lokalizacja jest dla nas ważna zarówno ze względu sprzedażowego, jak i wizerunkowego. Warszawa to największy rynek nabywców dóbr luksusowych, w tym biżuterii. Wiele uwagi poświęcamy ocenie i wyborze najlepszej lokalizacji, dlatego cieszymy się, że udało nam się pozyskać tak dobrą lokalizację" - powiedział prezes spółki Przemysław Piotrowski, cytowany w komunikacie.

W II kwartale br. Briju zamierza otworzyć sklepy w Przemyślu, Płocku i Poznaniu. W planie jest również trzeci sklep we Wrocławiu. Najwięcej otwarć planowanych jest na II półrocze, kiedy to salony firmy pojawią się w Bydgoszczy, Mielcu, Jaworznie, Jeleniej Górze, Wrześni oraz Białymstoku.

"W tym roku znacząco zwiększymy własną sieć sprzedaży. Planujemy otworzyć minimum 20 salonów, dzięki czemu nasza sieć będzie prawie trzykrotnie większa niż na koniec ubiegłego roku. Obecnie intensywnie pracujemy nad kolejnymi lokalizacjami i w kilku przypadkach trwają już ostatnie ustalenia" - powiedział Piotrowski.

Reklama

Obecnie własna sieć sprzedaży Briju liczy 13 lokalizacji.

Prezes już pod koniec stycznia zapowiadał, że Briju zamierza otworzyć minimum 20 salonów pod swoją marką w tym roku.

Briju specjalizuje się w projektowaniu, wytwarzaniu i dystrybucji wysokiej jakości wyrobów jubilerskich ze złota, srebra oraz z kamieni szlachetnych i syntetycznych. Spółka zajmuje się również handlem hurtowym w segmencie metali szlachetnych, głównie złota i srebra. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2014 r.