Zysk operacyjny wyniósł 48,42 mln zł wobec 23,61 mln zł zysku rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 851,75 mln zł w 2014 r. wobec 605,70 mln zł rok wcześniej.

" W 2014 roku po raz kolejny odnotowaliśmy wzrost sprzedaży i rozpoznawalności naszych produktów. Wędliny marki Henryk Kania i Henryk Kania Maestro trafiły w tym okresie do prawie 6 milionów gospodarstw domowych, a 44% z nich dokonało zakupu naszych wyrobów więcej niż jeden raz" - skomentował prezes spółki Grzegorz Minczanowski, cytowany w komunikacie.

Spółka realizuje produkcję w zakładach przetwórczych o zdolnościach produkcyjnych na poziomie 240-260 ton na dobę. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto, Real oraz Żabka.

Zakłady Mięsne Henryk Kania są notowane na rynku głównym warszawskiej giełdy od marca 2012 r.