"Zamierzamy skoncentrować się na grach związanych ze sportem i rozrywką, opierających się na współzawodnictwie, przeznaczonych dla użytkowników z segmentu mid-core" - powiedział Kościelny podczas konferencji prasowej.

Vivid Games zamierza również zapewnić graczom możliwość globalnego sieciowego współzawodnictwa. Ma to być możliwe dzięki innowacyjnej w skali światowej platformie mobilnego e-sportu, która zostanie uruchomiona w 2016 r.

"Nasze gry dostępne są w ponad 200 krajach na całym świecie, a w turnieje 'Real Boxing' grają setki tysięcy graczy. Zamierzamy zaadoptować fenomen e-sportu do oczekiwań i możliwości platform mobilnych. Rozpoczęcie kampanii promocyjnej platformy planujemy pod koniec tego roku" - tłumaczy product manager Vivid Games Jan Chichłowski.

Jak dodał, możliwości te zapewni rozwój autorskich technologii i zwiększenie nakładów na badania i rozwój w wielu kluczowych obszarach. Część tych rozwiązań może być opatentowana i w przyszłości skomercjalizowana.

Reklama

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". W czerwcu 2012 r. Vivid Games zadebiutował na rynku NewConnect.