W październiku 2014 roku UOKiK zgodził się na zakup przez DPD Polska firmy kurierskiej Siódemka.

"Wskutek tej akwizycji DPD będzie miało 24-proc. udział w rynku kurierskim. W pierwszej kolejności będziemy chcieli utrzymać tę pozycję" - powiedział Nawłoka.

Dodał, że obecnie spółka nie jest zainteresowana dalszymi akwizycjami.

Reklama

"W najbliższym czasie nie planujemy akwizycji, nie pojawiło się nic interesującego, ale będziemy rynek obserwować. Rynek będzie rósł w najbliższych latach o około 7 proc. rocznie - przewidywany rozwój rynku jest bardzo szybki" - powiedział Nawłoka.

>>> Czytaj też: Rafał Brzoska kupi Pocztę Polską?

Zgodnie z planami spółki jej przychody w 2015 roku wzrosnąć mają do 1,2 mld zł z ok. 900 mln zł w 2014 roku.

DPD poinformowało w środę, że wskutek nowej strategii właściciela, holdingu GeoPost, zmieniło swoją identyfikację wizualną. Liczba punktów odbioru i nadań paczek DPD w Polsce ma wzrosnąć z około 1 tys. obecnie do przeszło 2 tys. pod koniec 2016 roku.

"Do końca 2016 roku powinniśmy mieć przeszło 2 tys. punktów" - powiedział Nawłoka.

"W miarę postępu fuzji operacyjnej pojawi się coraz więcej naszego nowego logo, również w Siódemce. Obie spółki będą połączone pod nowym logiem DPD, logo Siódemki nie będzie dłużej wykorzystywane” - dodał.

W 2014 roku DPD Polska doręczył 88 mln paczek. Spółka ma ok. 6 tys. kurierów, 4 centra sortujące i 2 centralne sortownie.