Firma Travelport, czołowy dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 7 bilionów dol. światowej branży turystycznej, podpisała z LOT umowę dotyczącą korzystania z Rich Content and Branding, innowacyjnego rozwiązania handlowego Travelport dla linii lotniczych.

LOT dołączył tym samym do ponad 95 linii lotniczych na całym świecie, które korzystają z innowacyjnej technologii Travelport. Technologia ta pozwala liniom lotniczym skuteczniej promować i sprzedawać swoje produkty dzięki spersonalizowanemu wyświetlaniu produktów i treści.

Ponadto umowa dotyczy kilku kluczowych usług dodatkowych dostępnych w Travelport Smartpoint, czołowej aplikacji handlowej Travelport dla biur podróży. Biura podróży podłączone do systemu Travelport mogą teraz dodawać przedpłacony bagaż rejestrowany i sprzęt sportowy oraz oferować swoim klientom posiłki wyższej klasy. Wszystkie te elementy można wyszukiwać i rezerwować w ramach dotychczasowego przepływu pracy, co umożliwia biurom podróży lepsze informowanie klientów i wpływanie na ich decyzje zakupowe.

- Niezmiernie cieszymy się z podpisania z LOT nowej umowy dotyczącej korzystania z rozwiązania Rich Content and Branding. Jeszcze bardziej wzmocni to naszą dotychczasową, owocną współpracę - powiedział Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie. - Travelport przekształca branżę turystyczną poprzez wprowadzanie na rynek nowych, innowacyjnych produktów. Z zadowoleniem przyjmujemy fakt, że LOT docenia zalety naszej oferty handlowej.

- Cieszymy się, że biura podróży współpracujące z LOT mają teraz odpowiednie narzędzia pozwalające lepiej zaprezentować i wytłumaczyć klientom zalety naszych usług dodatkowych - powiedział Jiri Marek, dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji w Polskich Liniach Lotniczych LOT. Czasami jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.

Jesteśmy przekonani, że grafiki i opisy wyświetlane na ekranach komputerów w biurach podróży umożliwią promowanie naszej oferty i dostosowanie jej do wymagań pasażerów. Rozwiązanie Rich Content and Branding firmy Travelport to element naszej strategii skupiającej się na rozwoju usług dodatkowych i zapewnieniu klientom biznesowym i indywidualnym większych możliwości wyboru”.

W zeszłym roku Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły kilka udogodnień dla pasażerów. Oprócz wymienionych usług dodatkowych przewoźnik wprowadził dwie nowe klasy – LOT Economy Plus i LOT Economy Simple. Pierwsza z nich jest adresowana do osób podróżujących służbowo, którzy mają wyższe oczekiwania pod względem komfortu i obsługi, lecz nie mają możliwości podróżowania w klasie biznes. Z kolei druga została wprowadzona z myślą o klientach indywidualnych szukających bardziej elastycznej oferty pozwalającej obniżyć koszty nawet o 30 proc. w stosunku do standardowej klasy ekonomicznej. 

>>> Polecamy: Setki lotów odwołane. Trwa strajk pilotów niemieckiej Lufthansy