"Spółka CDRL S.A., właściciel marki Coccodrillo, zakończyła 2014 rok notując 11,39 mln zł skonsolidowanego zysku netto. To wynik o 4,8% lepszy od założonego w prognozie finansowej i aż o ponad 275% wyższy od osiągniętego przed rokiem" - czytamy w komunikacie.

Zysk operacyjny wyniósł 16,11 mln zł wobec 7,66 mln zł zysku rok wcześniej.

Wynik EBITDA wyniósł 18,57 mln zł i był o 0,7% wyższy od zakładanego w prognozie, podkreśla też spółka.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 158,43 mln zł w 2014 r. wobec 148,72 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie 2014 r. wyniósł 8,19 mln zł wobec 3,94 mln zł zysku rok wcześniej.

Sieć handlowa CDRL w Polsce na koniec 2014 r. miała 214 placówek (własnych i franczyzowych), w zeszłym roku zwiększyła się o 27 sklepów. Według stanu na koniec 2014 r. na całym świecie spółka ma 362 sklepy w różnych formatach. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce, podano także w komunikacie.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.