"Idziemy zgodnie z wewnętrznym harmonogramem do zapowiedzianej daty premiery 'Wiedźmina 3'" - powiedział Nielubowicz podczas konferencji prasowej.

Członek zarządu spółki Adam Badowski ocenił, że w okresie certyfikacji gry firma "jest w bardzo dobrej sytuacji" na drodze do premiery.

"Prace kreatywne się zakończyły, trwają przygotowania techniczne. Zdecydowanie zmniejszyła się liczba błędów i wygląda to dobrze" - powiedział Badowski.

Reklama

Dodał, że tłoczenie płyt "zwykle zaczyna się 5 tygodni przed premierą", co oznacza połowę kwietnia.

Prezes CD Projektu Adam Kiciński wskazał, że budżet kampanii marketingowej wynosi 35 mln USD.

>>> Czytaj też: Nie tylko „Wiedźmin”. Polska wyrasta na europejską potęgę w branży gier

"Promocja ma ogromne znaczenie, bo jak grę wypromujemy, tak będzie się sprzedawać. Mamy już ponad 200 nagród i jest to swoisty rekord dla niewydanej gry. W kluczowym szczycie kampanii celem będzie największa grupa tzw. kupujących hity, szczególnie w USA" - powiedział prezes.

Dla porównania budżet marketingowy pierwszej części wynosił 2,5 mln USD, następnie wzrósł do 10 mln USD przy drugiej części.

Kiciński oczekuje, że trzecia część Wiedźmina będzie generowała jeszcze lepsze przychody ze sztuki gry niż poprzednia część. Przypomniał, że coraz istotniejsza cyfrowa dystrybucja daje spółce ok. 2x więcej pieniędzy niż w przypadku "fizycznej" kopii.

W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED - deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG - globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier.