4Fun Media odnotowało 6,40 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w 2014 r. wobec 7,08 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Strata operacyjna wyniosła 8,20 mln zł wobec 8,55 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 21,63 mln zł w 2014 r. wobec 31,57 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym strata netto w 2014 r. wyniosła 6,25 mln zł wobec 6,54 mln zł zysku rok wcześniej.

Grupa kapitałowa 4Fun Media prowadzi działalność na rynku mediów telewizyjnych i cyfrowych. Do grupy należą kanały muzyczne 4Fun.tv, TV.DISCO i mjuzik.tv oraz spółka Program, która zajmuje się kompleksowym wsparciem sprzedaży i dystrybucji kanałów telewizyjnych na rynku polskim. 4fun Media dysponuje własną, interaktywną platformą telewizyjną, która umożliwia emisję kontentu video w różnych formatach (telewizja, telefonia komórkowa, platformy IPTV, internet, VoD) oraz tworzenie innowacyjnych produktów i rozwiązań technologicznych, przystosowanych do cyfrowych kanałów dystrybucji.

Reklama