Od wieczora klienci firmy, na terenie całego kraju, mieli problemy z korzystaniem z telefonów komórkowych oraz internetu.

Rzecznik prasowy Orange Wojciech Jabczyński powiedział, że sytuacja jest już opanowana, ale klientów wciąż mogą spotkać drobne niedogodności. Jak wyjaśnia rozmówca IAR, biorąc uwagę specyfikę sieci i tego, jak takie awarie są usuwane, mogą się pojawiać drobne i lokalne utrudnienia w korzystaniu z usług.

Rzecznik zaznacza, że klienci, którzy czują się poszkodowani przez awarię może złożyć reklamację. Każda reklamacja będzie uwzględniana indywidualnie, według wytycznych znajdujących się w regulaminie świadczenia usług oraz w prawie telekomunikacyjnym.

Firma zapewnia, że awaria miała charakter czysto techniczny, ale nie chce poinformować jakie urządzenia zawiodły.

Reklama

>>> Polecamy: Telefony mówią o nas wszystko. Operator wie o nas dużo i powie, komu trzeba