"Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, jakie osiągają nasze sklepy. Dzięki świetnym projektom, oraz bardzo wysokiej jakości produktów, umacniamy pozycję rynkową Coccodrillo w Polsce" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

Spółka podała też, że przychody ze sprzedaży przez internet wyniosły w marcu 0,59 mln zł (wzrost o 23% r/r). W okresie styczeń-marzec ich wartość wyniosła 1,39 mln zł wobec 1,55 mln zł przed rokiem.

"Prawdopodobnie jeszcze w II kwartale tego roku otworzymy nową wersję sklepu internetowego, dzięki której będziemy mogli lepiej i sprawniej obsługiwać klientów, a także wprowadzać bardziej zaawansowane akcje promocyjne" - przypomniał wiceprezes Tomasz Przybyła.

Sieć handlowa CDRL w Polsce na koniec 2014 r. liczyła 214 placówek (własnych i franczyzowych), w zeszłym roku zwiększyła się o 27 sklepów. Według stanu na koniec 2014 r., na całym świecie spółka miała 362 sklepy w różnych formatach. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii.

Reklama

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.