Netia wprowadza nową ofertę usług telewizyjnych i wirtualnego operatora komórkowego MVNO, poinformowali przedstawiciele operatora. "Agresywna" oferta cenowa ma przyciągać do Netii nowych klientów.

„Nowa oferta bazuje na trzech filarach – 'Giganagrywarce', która umożliwia rejestrowanie programów TV na 148 kanałach jednocześnie na nielimitowanej przestrzeni dysku sieciowego i jest odpowiedzią na potrzeby klientów elastycznej możliwości oglądania programów, agresywnej polityce cenowej nowej oferty i nowej ofercie MVNO. Rynek usług jest obecnie retencyjny, co oznacza że odbiera się klientów konkurencji i taki cel ma nasza nowa propozycja" – powiedzieli przedstawiciele Netii podczas prezentacji usługi.

Jak podano, nagrane programy przechowywane są maksymalnie przez 180 dni od daty nagrania. Każdy nowy abonent, który podpisze umowę z dostawcą, przez pierwsze 6 miesięcy płaci 1 zł miesięcznie za TV. Dodatkowo, przez pierwszy miesiąc może za darmo testować nową usługę nagrywania. Z kolei usługa MVNO to możliwość zakupu usługi mobilnego telefonu z abonamentem.

Rozwiązanie technologiczne, które umożliwiło operatorowi zaoferować usługę „Giganagrywarki" dostarczyła firma Arris - jeden z największych dostawców technologii telewizyjnych na świecie.

W ocenie Netii, rozwiązanie ma potencjał do rozwijania poziomu zaawansowania usług uznawanych za tradycyjnie, jak chociażby nagrywanie, a także budowania nowych modeli biznesowych dla operatora TV.

Reklama

Na początku lutego Netia zawarła z P4 - operatorem sieci Play - umowę o współpracy, na mocy której spółki z grupy Netia będą świadczyć klientom szeroki zakres usług mobilnych i nowych pakietów. Część nowych usług jest już wprowadzana do oferty, kolejne będą pojawiać się systematycznie do końca roku.

Netia S.A. to największy niezależny operator usług telefonii stacjonarnej w Polsce, a także dostawca usług dostępu do internetu.