"Oferty złożyli czołowi gracze z branży outsourcingu usług m.in. z Francji oraz z Polski" - powiedziało ISBnews źródło.

Jak podaje Orange, Contact Center - zgodnie z nowo obraną strategią - koncentruje działalność na realizacji kampanii dla klientów spoza Orange Polska. Spółka specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, organizacji i obsługi konkursów oraz programów lojalnościowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego oraz wirtualnego contact center. Dzięki rozbudowanej technologii i wieloletniemu doświadczeniu obsługa kontaktów przebiega poprzez wszystkie kanały komunikacji, m.in. takie jak telefon, internet, e-mail, SMS, IVR, fax, VoIP.

W ostatnich latach Orange Polska sprzedał Marketplanet oraz Wirtualną Polskę.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), a także świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.

Reklama