"Możemy otworzyć do 10 salonów Smart Store w ciągu kilkunastu miesięcy, po jednym w każdym dużym mieście. Szukamy ponadto lokalizacji w Warszawie na jeden MegaStore na 500-600 m2, co pozwoli na większą ekspozycję urządzeń niż w Smart Store" - powiedziała Leśniewska podczas konferencji prasowej.

Smart Store Orange przy ul. Pańskiej 57 w Warszawie jest drugim obiektem grupy w ramach nowego konceptu na świecie. Orange Polska określa Smart Store jako interaktywny salon przyszłości, przyjazny, intuicyjny, zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami.

Przestrzeń Orange Smart Store jest podzielona na 3 strefy, nawiązujące do tego, co liczy się dla klientów, do codziennych sytuacji, w których towarzyszy im technologia: Dom, Rozrywka, Firma. W salonie nie ma klasycznych stanowisk obsługi i przypisanych do nich sprzedawców. Obsługa podąża za klientem do strefy, którą sam sobie wybrał. W każdej strefie można dokonać zakupu i bezgotówkowej płatności.

"Naszą ambicją jest, aby codzienne doświadczenia klientów z Orange były postrzegane jako przyjazne i pozbawione wysiłku. Aby odróżniały nas pozytywnie od innych na rynku. Smart Store to nie tylko ładne, nowoczesne wnętrze, ale przede wszystkim nowe, cyfrowe doświadczenia, możliwość wypróbowania wszystkich rozwiązań, które klientowi towarzyszą w codziennych, ważnych dla niego sytuacjach" - powiedział prezes Orange Polska Bruno Duthoit podczas otwarcia Smart Store.

Reklama

Wcześniej Orange Polska informował, że sieć salonów sprzedaży operatora zmniejszy się na koniec br. do nieco ponad 800 punktów z 850 obecnie. W większości zamknięte zostaną punkty prowadzone przez zewnętrzne firmy, ponadto kilkanaście własnych dublujących się, kilka następnych własnych salonów czeka realokacja do bardziej optymalnych lokalizacji.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), a także świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.