LiveChat Software miał 10 538 klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat, tj. o 319 netto więcej niż miesiąc wcześniej, na dzień 1 maja 2015 r.

"Według danych pochodzących z systemów sprzedaży, na dzień 1 maja 2015 r. liczba klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 10 538. W ujęciu miesiąc do miesiąca liczba klientów wzrosła o 319 netto (uwzględniając odejścia) - czytamy w komunikacie.

Na początku poprzedniego miesiąca (1 kwietnia 2015 r.) liczba klientów spółki wynosiła 10 219. Przed rokiem (1 maja 2014 r.) liczba klientów wynosiła 7 453.

Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta.

LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Do jej klientów należą zarówno małe sklepy internetowe, jak i wielkie światowe marki, takie jak Orange, Play, Adobe, Samsung, Tele2, Kaspersky Lab czy Air Asia. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.

Reklama