W ramach spółki Polskie Supermarkety utworzony zostanie dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych obu sieci, rozwój wspólnej marki własnej oraz organizację bezpośredniego importu wybranych towarów.

- Strony nie wykluczają w przyszłości rozszerzenia współpracy o kolejne obszary - podano w komunikacie.

Wejście porozumienia w życie wymaga uzyskania zgody prezesa UOKiK, o którą obie spółki wystąpią w najbliższych dniach.

Pod logo Polomarket i Stokrotka funkcjonuje obecnie 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających 4,1 mld złotych netto.

Według danych z KRS wspólnikami Polomarket są: Frapo-Dystrybucja, Robert Załęski, Stanisław Sosnowski, PPiRI Arkady, Podeszwik Mirosław oraz Bresse Pol. 

>>> Polecamy: Startupowy hub Google'a w Warszawie. Stolica Polski w technologicznej elicie