W ramach spółki Polskie Supermarkety utworzony zostanie dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych obu sieci, rozwój wspólnej marki własnej oraz organizację bezpośredniego importu wybranych towarów.
- Strony nie wykluczają w przyszłości rozszerzenia współpracy o kolejne obszary - podano w komunikacie.
Wejście porozumienia w życie wymaga uzyskania zgody prezesa UOKiK, o którą obie spółki wystąpią w najbliższych dniach.
Pod logo Polomarket i Stokrotka funkcjonuje obecnie 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających 4,1 mld złotych netto.
Według danych z KRS wspólnikami Polomarket są: Frapo-Dystrybucja, Robert Załęski, Stanisław Sosnowski, PPiRI Arkady, Podeszwik Mirosław oraz Bresse Pol.
>>> Polecamy: Startupowy hub Google'a w Warszawie. Stolica Polski w technologicznej elicie