"Ponieśliśmy łącznie 48 mln zł jednorazowych kosztów przejęcia w I kw. Z tego 40 mln zł to długoterminowy program motywacyjny, a 8 mln zł koszty doradcze. Spodziewamy się kolejnych 15-20 mln zł kosztów z tego tytułu w II kwartale (z tego 6-7 mln zł to koszty doradcze)" - powiedział Driscoll podczas konferencji prasowej.

Dodał, że zamknięcie transakcji ze Scripps spodziewane jest na początek III kwartału.

"Wnioski zostały złożone do odpowiednich urzędów. Wydanie zgód oczekiwane jest w najbliższych tygodniach" - dodał dyrektor finansowy TVN.

W połowie marca br. Scripps Networks Interactive zawarła umowę nabycia 52,7% akcji TVN od ITI oraz Grupy Canal+. Jak wówczas informowano, Scripps Networks przejmie jednocześnie zobowiązania wynikające z obligacji wyemitowanych zarówno przez Polish Television Holding, jak i TVN o wartości nominalnej odpowiednio 300 i 540 mln euro. Scripps Networks liczył na sfinalizowanie transakcji nabycia TVN od ITI oraz Grupy Canal+ na początku II półrocza.

Reklama

TVN jest jedną z wiodących spółek mediowych w Polsce oferującą bezpłatne i płatne lifestylowe i rozrywkowe kanały telewizyjne, w tym m.in. TVN, TVN Style, TTV, TVN Turbo, a także wiodący całodobowy kanał informacyjny TVN24 oraz kanał informacji gospodarczych TVN24 Biznes i Świat. W 2014 r. TVN zyskał największą na polskim rynku oglądalność na poziomie 22%.