Sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 14,0 mln zł w kwietniu i była o 12% wyższa niż rok wcześniej. Sprzedaż detaliczna Gino Rossi wzrosła o 12% r/r do 11,7 mln zł, natomiast sprzedaż hurtowa wzrosła o 10% r/r do 2,3 mln zł w kwietniu.

W okresie styczeń-kwiecień sprzedaż spółki Gino Rossi wyniosła 52,5 mln zł i była wyższa o 5% w skali roku. Sprzedaż detaliczna wyniosła 38,2 mln zł i była wyższa o 5% r/r, zaś sprzedaż hurtowa po czterech miesiącach tego roku zwiększyła się o 6% r/r do 14,4 mln zł.

Sprzedaż spółki Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i do salonów franczyzowych, wyniosła 8,9 mln zł, tj. wzrosła o 9% w porównaniu do wyniku z kwietnia 2014 roku. W okresie styczeń-kwiecień sprzedaż zwiększyła się o 21% r/r do 31,9 mln zł.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.

Reklama