"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-kwiecień 2015 roku wyniosła około 141,6 mln zł i była wyższa o około 16,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie. 

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 21,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2014 roku o około 21,0%. Wartość sprzedaży w okresie styczeń-kwiecień 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 75,8 mln zł i była wyższa o około 19,2% od osiągniętych rok wcześniej.

"Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 12,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2014 roku o około 2,2 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-kwiecień 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 51,3 mln zł i była wyższa o około 11,2 % od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie. 

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.