Social WiFi jest liderem na polskim rynku wśród firm oferujących tego typu rozwiązania i dostarcza profesjonalne usługi WiFi, które umożliwiają właścicielom lokali identyfikację ich gości i dalszą interakcję, m.in. przez wyświetlanie promocji w czasie rzeczywistym, wysyłkę mailingów, prowadzenie ankiet w oparciu o system gwiazdkowy oraz badanie opinii klientów.

Obecnie z Social WiFi korzysta ponad 300 tys. użytkowników na 4 rynkach (Polska, Niemcy, USA, Arabia Saudyjska), m.in. sieć restauracji Sphinx - jedna z większych w Europie sieci restauracji casual dining. Narzędzie skierowane jest do sektorów: HoReCa (hotele, restauracje, kawiarnie), retail (centra handlowe, sklepy detaliczne), a także uczelni i miast. Jest również doskonałym narzędziem dla organizatorów eventów i konferencji.

W ramach współpracy budowana będzie dystrybucja usługi w Polsce i za granicą, oraz prowadzone będą dalsze badania i rozwój przedsięwzięcia. Twórcy Social WiFi pracują nad wprowadzeniem innowacji mającej na celu istotną zmianę na rynku usług WiFi w skali globalnej.

Według Raportu Instytutu Badawczego ORC Rynek Opinia ponad 75% respondentów uważa, że bezprzedwodowy internet jest prócz kawy niezbędnym atrybutem dobrej sieciowej kawiarni. W ankiecie przeprowadzonej przez TripAdvisor aż 89% osób przyznało, że darmowe WiFi to najważniejsze udogodnienie w hotelu.

Reklama

- Jest to moja prywatna inwestycja w zespół i biznes mający w ofercie usługi, które zaspokajają realne potrzeby różnych biznesów, wspierają e-commerce i mają potencjał rozwoju poza granicami Polski – mówi Rafał Brzoska.

- Przyznam, że Rafał był dla mnie od zawsze wymarzonym inwestorem, człowiekiem z otwartą głową, ambicjami i wiedzą branżową. Współpraca z nim jeszcze bardziej przyśpieszy rozwój naszego WiFi-biznesu – mówi Artur Racicki, prezes Social WiFi.

>>> Polecamy: Szef Facebooka inwestuje w technologiczne podstawówki. Czesne – 75 tys. zł rocznie