CDRL - właściciel marki Cocodrillo - odnotował 0,73 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2015 r. wobec 2,3 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 3,79 mln zł wobec 3,45 mln zł zysku rok wcześniej.

"Jesteśmy zadowoleni z wyników operacyjnych, które są wynikiem sukcesu optymalizacji procesów biznesowych spółki. Niższy niż przed rokiem zysk netto to efekt czynników, na które nie mieliśmy wpływu, czyli głównie kursu dolara" - skomentował wiceprezes Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 39,64 mln zł w I kw. 2015 r. wobec 37,56 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I kw. 2015 r. wyniósł 0,07 mln zł wobec 3,43 mln zł zysku rok wcześniej.

Reklama

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.