"Nasza strategia BiG 2018 zakłada koncentrację i rozwój naszej podstawowej działalności, a działalność detaliczna w Polsce nie jest już jej częścią. Cieszę się, że aktywa przejął Carrefour, który będzie w stanie wykorzystać ich potencjał" – powiedział Reynaud, cytowany w komunikacie.

Według strategii Back in the Game 2018 celem na rok 2018 jest osiągnięcie marży EBITDA na poziomie 12-15% oraz wzrost działalności podstawowej o 25-35%. Obszarami strategicznymi ma być wódka, William Peel, Marie Brizard oraz Fruits & Wine, a kluczowymi rynkami Francja, Polska i kraje bałtyckie, Stany Zjednoczone, Hiszpania, Brazylia.

Belvédère jest grupą działającą w sektorze win i alkoholi mocnych, obecną w Europie i w Stanach Zjednoczonych, opartą na silnych spółkach lokalnych. Grupa posiada portfel znaczących marek alkoholi mocnych, które rozwija - w szczególności Sobieski, William Peel i Marie Brizard.