Tegoroczna, 9. edycja Forum IAB poświęcona będzie wpływowi użytkowników internetu na zmiany modeli biznesowych firm. Zagadnienie zostanie poruszone z różnych perspektyw – od komunikacji, poprzez sprzedaż, aż po aspekt organizacyjny.

Podczas pierwszego dnia konferencji wystąpią między innymi Martin Lindstrom, światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu, Guillaume Bacuvier, Managing Director, Solutions & Innovation, EMEA w Google czy Martin Ott, Managing Director Northern, Central and Eastern Europe w Facebooku. Gościem specjalnym pierwszego dnia Forum IAB będzie Jerzy Owsiak, prezes fundacji WOŚP.

W drugim dniu konferencji, swoimi doświadczeniami podzieli się ponad 50 ekspertów marketingu internetowego w Polsce. Ich prelekcje będą odbywały się w ramach bloków tematycznych, takich jak adaptacja strategiczna, wielokanałowość, sprzedaż, adaptacja treści, badania, konsumenci oraz automatyzacja. Wystąpią m.in.: Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska, Yuri Drabent, Co-Founder i Creative Director agencji Lubię to, Barbara Sołtysińska, Prezes Zarządu Life Tube czy Andrzej Garapich, Prezes Zarządu firmy Polskie Badania Internetu (PBI).

Więcej informacji o konferencji znajduje się na stronie www.forumiab.pl.

Reklama