Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group wyniosły ok. 47,5 mln zł w maju br. i były wyższe o ok. 16,1 proc. niż rok wcześniej, podała spółka.

"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2015 roku wyniosła około 189,4 mln zł i była wyższa o około 16,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 26,7 mln zł (wzrost o ok. 22,2% r/r). W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 102,6 mln zł (wzrost o ok. 20,1% r/r).

Natomiast przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 17,7 mln zł i (wzrost o ok. 13,3% r/r). W ujęciu narastającym wartość przychodów w okresie styczeń - maj br. w tym segmencie wyniosła około 68,9 mln zł (wzrost o ok. 11,8% r/r)

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

Reklama