Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej Bytomia za maj 2015 r. wzrosła o 39,4 proc. r/r do 11,72 mln zł, podała spółka. W okresie styczeń - maj wzrosły one o 30,8% do 47,35 mln zł, podała spółka.

Marża detaliczna i hurtowa (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w maju 6,82 mln zł i była wyższa o 40,9% r/r. Narastająco w okresie styczeń - maj wzrosła o 34,9% r/r do 25,64 mln zł.

Sprzedaż detaliczna w maju wyniosła 11,65 mln zł, co oznacza wzrost 41,9% r/r. Narastająco od początku roku było to 45,07 mln zł, co oznacza wzrost o 36,1% r/r.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w maju 6,79 mln zł i była wyższa o 41,2% r/r. Narastająco w okresie styczeń - maj wzrosła o 39,3% r/r do 24,82 mln zł.

Sprzedaż hurtowa wyniosła 0,07 mln zł i była niższa o 65% r/r. Narastająco sprzedaż w tym kanale spadła o 25,7% r/r do 2,28 mln zł.

Reklama

Marża hurtowa (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w maju 0,03 mln zł, bez zmian r/r. Narastająco w okresie styczeń - maj spadła o 31,1% r/r do 0,82 mln zł.

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.