Celem jest, aby marka 4FUN stała się "czymś więcej niż telewizją, integrując ze sobą świat brandów, rozrywki i show biznesu", co ma wykreować nowe źródła przychodów.

"Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii związanych z promocją najbardziej rozpoznawalnych brandów na rynku polskim, rozwijam spółkę w oparciu o potencjał jej najsilniejszej marki 4FUN. Wykorzystując siłę social mediów oraz naszą aplikację typu second screen - 4FUN APP, proponujemy naszym widzom pierwszą na polskim rynku telewizję społecznościową, oferując im realny wpływ na kształt stacji telewizyjnej oraz najlepszą muzykę do wyboru, dostosowaną do zróżnicowanych gustów w zależności od wieku, miejsca zamieszkania i preferencji naszych widzów" - powiedział Baran, cytowany w komunikacie.

>>> Czytaj też: 4Fun Media zapowiada 'lepsze czasy' i prognozuje 3,1 mln zł zysku netto w 2015r.

"Pomysły kreatywne, których jestem autorem oraz całą kampanię informującą o zmianach, na którą składają się m.in. spoty reklamowe emitowane w telewizji, kinach i internecie, będziemy realizować siłami własnego zespołu. To dowód, iż podobne kampanie jesteśmy w stanie realizować dla innych firm. Rebranding to także zmiana w funkcjonowaniu całej organizacji. Moim celem jest, aby marka 4FUN stała się czymś więcej niż telewizją, integrując ze sobą świat brandów, rozrywki i show biznesu, co wykreuje nowe źródła przychodów dla spółki. Myślę o stworzeniu wydzielonej spółki, która zajmie się usługami reklamowo-komunikacyjnymi" - dodał prezes 4fun Media.

Reklama

Planowane działania wiążą się z koniecznością poniesienia przez spółkę dodatkowych kosztów związanych z przygotowaniem i uruchomieniem rebrandingu, kosztów reorganizacji struktury organizacyjnej firmy, dodatkowych kosztów osobowych oraz dofinansowania działań związanych z nowym wizerunkiem kanałów, w tym nakładów na produkcję kontentu telewizyjnego, zwłaszcza w kanale 4FUN FIT&DANCE. Zarząd spółki szacuje, iż koszty i nakłady inwestycyjne z tego tytułu poniesione w całym 2015 roku wyniosą łącznie 2,5 mln zł, podano również.

"Koszty planowanych zmian były tylko częściowo uwzględnione w budżecie stanowiącym podstawę do przygotowania prognozy na 2015 rok. W związku z powyższym, zarząd spółki zwrócił uwagę w komunikacie, iż wymienione czynniki mogą mieć znaczący wpływ na poziom realizacji prognozy w kolejnych kwartałach bieżącego roku" - zaznaczono w informacji.

Grupa kapitałowa 4Fun Media prowadzi działalność na rynku mediów telewizyjnych i cyfrowych. Do grupy należą kanały muzyczne 4Fun.tv, TV.DISCO i mjuzik.tv oraz spółka Program, która zajmuje się kompleksowym wsparciem sprzedaży i dystrybucji kanałów telewizyjnych na rynku polskim. 4fun Media dysponuje własną, interaktywną platformą telewizyjną, która umożliwia emisję kontentu video w różnych formatach (telewizja, telefonia komórkowa, platformy IPTV, internet, VoD) oraz tworzenie innowacyjnych produktów i rozwiązań technologicznych, przystosowanych do cyfrowych kanałów dystrybucji.