Zmiana nazwy jest konsekwencją procesu przejęcia spółki HubStyle, która zmieniła nazwę na Sugarfree.

"Przejęcie HubStyle (obecnie Sugarfree sp. z o.o.) zupełnie zmienia obraz grupy, co podkreśla zmiana jej nazwy. Naszym głównym aktywem jest marka Sugarfree i sklep internetowy Sugarfree.pl, który w bardzo szybkim tempie zdobywa popularność i nowych klientów. Doświadczenie zdobyte przy sukcesie Sugarfree, chcemy wykorzystać w kolejnych projektach, dzięki którym zbudujemy silne portfolio marek własnych" – powiedziała prezes spółki Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

Rada nadzorcza spółki powołała do składu zarządu Wojciecha Patynę, który obejmie stanowisko wiceprezesa 1 lipca br., podano także.

W związku ze zmianami, zarząd przedstawił również nowe kierunki rozwoju i plany strategiczne dla grupy. Należą do nich: koncentracja na szybko rosnących segmentach rynku e-commerce, dalszy rozwój marki Sugarfree oraz sklepu Sugarfree.pl, wprowadzanie i rozwój kolejnych marek własnych w segmencie modowym, oraz innych segmentach rynku e-commerce, zajmowanie strategicznych pozycji w najbardziej obiecujących segmentach rynku e-commerce.

Reklama

"Realizacja strategii zostanie sfinansowana ze środków pozyskanych poprzez sprzedaż pakietu akcji Morizon, a także innych aktywów, które nie są obecnie postrzegane jako kluczowe dla realizacji strategii rozwoju, w tym porównywarka cen Nokaut.pl" – czytamy dalej.

Pod koniec marca Grupa Nokaut poinformowała, że przejmie 75% udziałów HubStyle, właściciela marki odzieżowej Sugarfree.pl, w zamian za emisję akcji o wartości 10,6 mln zł.

Grupa Nokaut to wcześniej przede wszystkim operator porównywarki cen Nokaut.pl. Spółka jest notowana na NewConnect od 2012 r.