"Odbiór osobisty jest coraz częściej wybierany przez naszych klientów. Nie wszyscy kupujący preferują dostawę za pośrednictwem kuriera, stawiając na odbiór przesyłki w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. Dywersyfikacja dostępnych metod płatności oraz form dostawy jest niezwykle istotna, pozytywnie wpływa na podjęcie decyzji o zakupie w konkretnym e-sklepie. Współpraca z firmą Kolporter pozwoliła nam istotnie rozszerzyć sieć placówek, w których możliwy jest wygodny odbiór zamówień składanych w Merlin.pl" - powiedział Zduńczyk, cytowany w komunikacie.

Merlin.pl udostępnia klientom zróżnicowane formy dostawy, odbioru własnego, jak i płatności. Klienci e-sklepu mogą dokonać zapłaty od razu po złożeniu zamówienia, mając do wyboru: kartę płatniczą, szybki e-przelew, przelew tradycyjny, PayPal, jak i portfel elektroniczny V.me. Od lipca osoby wybierające odbiór osobisty w saloniku Kolporter lub salonie Top-Press mogą zapłacić za swoją przesyłkę w trakcie odbioru paczki - gotówką i kartą płatniczą, podano również.

Merlin.pl rozpoczął budowę ogólnopolskiej sieci punktów odbioru w 2014 roku. Obecnie sieć liczy ok. 500 lokalizacji - klienci mają do wyboru odbiór osobisty w sklepach Małpka Express, wybranych salonikach Kolporter Top-Press.