"Rynek długo czekał na Pauk, na prawdziwie francuski smak pieczywa. Wiele istniejących piekarni oferuje wypieki francuskie tylko z nazwy. Fantazyjne bułki, jakie można kupić w naszych dzisiejszych piekarniach, znane są we Francji od połowy XX wieku, kiedy to białe pieczywo zaczynało być doceniane. Jesteśmy przekonani, że Paul będzie także modnym miejscem i przyciągnie rzesze warszawiaków nie tylko jakością sprzedawanych produktów, ale także wyjątkowym klimatem" - powiedział Gajkowski, cytowany w komunikacie.

Zarządzaniem wszystkimi lokalami oraz rozwojem sieci Paul odpowiada spółka LS travel foodservice Poland, która prowadzi już w naszym kraju 89 lokali gastronomicznych pod markami takimi jak: Flying Bistro, The Flame, Furore!, SO! COFFEE i Bread&Co.

>>> Czytaj też: Czarny wtorek Apple? Akcje technologicznego giganta spadły o 8 procent

Reklama

Oferta założonej w 1889 roku we Francji sieci opiera się na daniach śniadaniowych, lunchowych i obiadowych, a także wyrobach piekarniczo-cukierniczych, quiche, crepes, kanapkach i sałatkach.