Zysk operacyjny wyniósł 71,35 mln zł wobec 30,78 mln zł zysku rok wcześniej, natomiast zysk operacyjny bez zdarzeń jednorazowych sięgnął 73,93 mln zł w I półr. br. 

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 591,63 mln zł w I kw. 2015 r. wobec 326,78 mln zł rok wcześniej.

W samym II kw. 2015 r. Orbis wypracował 90,64 mln zł zysku przed opodatkowaniem wobec 79,51 mln zł zysku (pro forma) rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio: 362,43 mln zł wobec 330,31 mln zł. 

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I poł. 2015 r. wyniósł 56,75 mln zł wobec 46,67 mln zł zysku rok wcześniej.

Hotele grupy Orbis działają pod markami należącymi do Accor: Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis budget i ibis Styles, a także pod polską marką Orbis Hotels, oferując usługi w standardach od pięciu do jednej gwiazdki. W 2014 r. spółka odnotowała 708 mln zł skonsolidowanych przychodów.