"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2015 roku wyniosła około 276,5 mln zł i była wyższa o około 16,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 21,2 mln zł (wzrost o ok. 14% r/r). W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - lipiec 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 151,3 mln zł (wzrost o ok. 19,7% r/r).

Natomiast przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 15,2 mln zł i (wzrost o ok. 19,1% r/r). W ujęciu narastającym wartość przychodów w okresie styczeń - lipiec br. w tym segmencie wyniosła około 98,6 mln zł (wzrost o ok. 12,2% r/r)

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

Reklama