W Polsce sprzedaż wzrosła o 10,5% w pierwszej połowie 2015 r. po skorygowaniu wyników o sprzedaż Galerii Alkoholi i zakończenie sprzedaży wódek innych producentów. Nie uwzględniając tych korekt, sprzedaż w Polsce wzrosła o 4,5% do 84,3 mln euro w I półroczu.

"Wódka Krupnik umocniła swoją pozycję ważnego gracza na polskim rynku wódki z udziałem rynkowym wynoszącym 13,1% (+1,3 pkt proc. wobec takiego samego okresu 2014 r.)" - czytamy w komunikacie.

We Francji sprzedaż w pierwszych sześciu miesiącach 2015 r spadła o 1,3% r/r, a jej wartość wyniosła 96,9 mln euro netto. Jednak w ujęciu kwartalnym nastąpił wzrost o 1,8%. 

"Po 5,3% spadku sprzedaży w I kwartale, głównie z powodu opóźnień w usługach butelkowania w segmencie win oraz opóźnień w działaniach promocyjnych, w II kwartale zaobserwowano wzrost o 1,8% w porównaniu z II kwartałem 2014 r." - czytamy dalej.

Na Litwie w I półroczu 2015 obroty netto wyniosły 10,6 mln euro, czyli wzrosły o 5,2% w stosunku do wyniku sprzed roku.

Marie Brizard Wine & Spirits, dotychczas funkcjonująca jako Belvédère, jest grupą działającą w sektorze win i alkoholi mocnych, obecną w Europie i w Stanach Zjednoczonych, opartą na silnych spółkach lokalnych. Grupa posiada portfel znaczących marek alkoholi mocnych, które rozwija - w szczególności Sobieski, William Peel i Marie Brizard.