LPP planuje ok. 400 mln zł wydatków na rozwój sklepów w 2016 r., wobec ok. 390 mln zł planowanych w tym roku, poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

"Planowany 15-proc. wzrost powierzchni sklepów w 2016 r. oznacza ok. 400 mln zł nakładów inwestycyjnych. Czyli mówimy to o utrzymaniu inwestycji w przyszłym roku na poziomie zbliżonym do tegorocznego" - powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.

Grupa LPP miała na koniec czerwca 1594 sklepy w 16 krajach o powierzchni 778,4 tys. m2.

LPP podało w prezentacji, że planuje do końca 2015 r. powiększyć powierzchnię swoich sklepów o 17% r/r, a w 2016 r. - o 15%.

LPP zarządza 5 znanymi markami modowymi. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

Reklama