W trzech przypadkach wybrano oferty spółki Impreza Pizzarotti, poza tym konsorcja, których liderami są PUT Intercor, Polaqua, Trakcja i PBDiM Kobylarnia z grupy Mirbudu.

Poniżej przestawiamy odcinki wraz z wybranymi oferentami i zaproponowanymi przez nich cenami brutto:

  • - odc. Nowe Marzy – Dworzysko ( 23,3 km ) - Impresa Pizzarotti (374 722 113,70 zł)
  • - odc. Dworzysko – Aleksandrowo ( 22,4 km) - Impresa Pizzarotti (409 760 779,95 zł)
  • - odc. Aleksandrowo – Tryszczyn (14,7 km) - konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor (lider), Trakcja PRKiI S.A (partner) (369 000 000 zł) 
  • - odc. Tryszczyn – Białe Błota ( 13,5 km ) - Konsorcjum firm: Polaqua (lider), Dragados (partner) (328 476 590,77 zł) 
  • - odc. Białe Błota – Szubin ( 9,7 km ) - Impresa Pizzarotti (259 926 113,82 zł) 
  • - odc. Szubin – Jaroszewo ( 19,3 km ) - konsorcjum firm: Trakcja PRKiI S.A. (lider), Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor (partner) (351 971 806,20 zł) 
  • - odc. Jaroszewo – gr. województwa ( 25 km ) - konsorcjum firm Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia (lider); Mirbud ( partner) (421 818 666,51 zł)

"Przy wyborze ofert najkorzystniejszych, oprócz ceny, oceniany był termin realizacji zamówienia oraz okres gwarancji jakości" - czytamy w komunikacie.

Po upływie czasu na wniesienie ew. odwołań oraz po przeprowadzeniu przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych kontroli uprzedniej postępowań, możliwe będzie podpisanie umów na poszczególne odcinki, a następnie rozpoczęcie prac projektowych, podano również. 

>>> Czytaj też: Wyborczy plac budowy. Zobacz, jakie drogowe plany ma GDDKiA [MAPA]