W ujęciu narastającym sprzedaż grupy kapitałowej Redan wyniosła 339 mln zł i była wyższa o 10% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży grupy Redan na koniec sierpnia wyniosła 112,3 tys. m2, co oznacza wzrost o 8% r/r, podano w komunikacie.

"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w sierpniu 2015 r. wyniósł 25 mln zł i był na identycznym poziomie co w sierpniu roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 190 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim" - czytamy w komunikacie.

Sieć Textilmarket na koniec sierpnia składała się z 327 sklepów własnych o łącznej powierzchni 70,8 tys. m2 i była na poziomie 10% wyższym niż rok wcześniej.

Reklama

"Wartość sprzedaży towarów części modowej grupy Redan na rynku polskim w sierpniu 2015 r. wyniosła 14 mln zł i była niższa o 12% od osiągniętej w sierpniu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 37% rok do roku" - czytamy dalej.

Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż eksportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w sierpniu 2015 r. wyniosła 17 mln zł i była niższa o 18% od osiągniętej rok wcześniej, podano także.

"W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej grupy Redan na rynku polskim wyniosła 129 mln zł i była wyższa o 17% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 20 mln zł i zmniejszyły się o 36% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 148 mln zł i była wyższa o 5% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r." - napisano też w komunikacie.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec sierpnia 2015 r. miały łączną powierzchnię 34,9 tys. m2, tj. o 12% więcej niż w sierpniu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 6,6 tys. m2, tj. o 23% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,5 tys. m2, tj. była o 5% wyższa niż w sierpniu 2014 r.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.