Należąca do grupy Eurocash sieć Delikatesy Centrum powiększy się w II półroczu br. o ok. 100 placówek po tym, jak w pierwszych sześciu miesiącach tego roku otworzyła ok. 20 sklepów, wynika z wypowiedzi rzecznika Eurocash Jana Domańskiego dla portalu ISBhandel.

Sieć Delikatesy Centrum planuje utrzymać dynamikę rozwoju z kilku ostatnich lat i tym samym w roku 2015 powiększyć się w sumie o około 120 placówek.

- Pierwsze półrocze zamknęliśmy liczbą 1022 sklepów działających na terenie całego kraju. W trakcie pierwszych sześciu miesięcy otworzyliśmy około 20 placówek, w drugim półroczu zamierzamy zrealizować nasze założenia dotyczące planów rozwoju sieci Delikatesy Centrum - powiedział Domański w rozmowie z ISBhandel.

Delikatesy Centrum rozwijają się poprzez franczyzę, oferując franczyzobiorcom szeroki wachlarz wsparcia - począwszy od wyboru najodpowiedniejszej lokalizacji sklepu, poprzez jego wyposażenie, skończywszy na zaopatrzeniu i logistyce. Delikatesy Centrum mogą być prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców, gminne i miejskie spółdzielnie (GS, PSS Społem) oraz osoby fizyczne dysponujące kapitałem na inwestycje.

Delikatesy Centrum działają od 1999 r., w grupie Eurocash są od 2006 r.

Reklama

Grupa Eurocash to jedna z największych polskich grup zajmująca się hurtową i detaliczną dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG).

Na koniec I półrocza 2015 roku działało: 172 hurtownie Eurocash Cash&Carry, 7 206 sklepów zrzeszonych pod marką abc, 1 022 sklepy zrzeszone pod marką Delikatesy Centrum oraz 4 400 sklepów zorganizowanych przez spółki zależne od grupy Eurocash: Lewiatan, Groszek, Euro Sklep, PSD (Partnerski Serwis Detaliczny).

>>> Czytaj też: PKP zbuduje ogromne osiedla mieszkaniowe w stolicy