„Jako jedna z największych spółek medialnych w Polsce, obecna we wszystkich segmentach rynku medialnego, mamy wszelkie niezbędne kompetencje, by przygotować jakościową i autorską ofertę dla widzów telewizji naziemnej i realizować strategię umacniania pozycji Agory na rynku telewizyjnym. Dzięki współpracy naszych mediów możemy przygotować ofertę programową, która stworzy nową jakość na polskim rynku telewizyjnym w zakresie informowania o ważnych wydarzeniach, ułatwiania korzystania z dóbr kultury, sztuki, oświaty, dorobku naukowego, upowszechniania edukacji obywatelskiej, dostarczania rozrywki i promowania polskiej twórczości audiowizualnej" - powiedział Hojka, cytowany w oświadczeniu spółki.

Agora jest m. in. wydawcą "Gazety Wyborczej" - największej polskiej gazety opiniotwórczej, "Metra" - największego polskiego dziennika bezpłatnego oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios, drukarnie oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmową.