Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy LPP osiągnięte we wrześniu br. wyniosły ok. 382 mln zł, co oznacza spadek o ok. 3 proc. , podała spółka.

"Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 58% i była o ok. 5 pkt proc. niższa od marży zrealizowanej we wrześniu roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.

LPP podało, że wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-wrzesień 2015 roku wyniosła 3 548 mln zł. Przychody te były wyższe o 5% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec września wyniosła ok. 792 tys. m2 i była większa o 16% od powierzchni handlowej na koniec września ubiegłego roku.

LPP zarządza 5 znanymi markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. W 2014 r. miała 4 769,29 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży.

Reklama