Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły we wrześniu o 25 proc. r/r i wyniosły 9,69 mln zł. W okresie styczeń-wrzesień przychody wyniosły 88,65 mln zł i były o 17 proc. wyższe niż przed rokiem.

"Dobre wyniki i dynamiczne wzrosty to nie tylko efekt rozbudowy i optymalizacji sieci sprzedaży, ale też tego, że kolekcje Coccodrillo zdobywają uznanie i popularność zarówno u rodziców, jak dzieci" - powiedział prezes CDRL Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

We wrześniu br. przychody w segmencie e-commerce wyniosły 0,97 mln zł, co oznacza wzrost o 66% r/r. Od początku roku wzrosły o 15% r/r do 4,82 mln zł.

"Rozwijamy się bardzo regularnie. Jedynym miesiącem, w którym nasze przychody nie rosły w skali roku był sierpień, kiedy to pogoda nie sprzyjała całej branży odzieżowej. Z optymizmem patrzymy też na kolejne miesiące" - zaznaczył wiceprezes Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.

Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.

Reklama

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.